pühapäev, veebruar 24, 2008

Vabariigi auks

Lihtsalt seesama mees (Kimmo Pohjonen), seesama lugu ("Keko"), mis Vabariigi 90. aastapäeval näha sai. Mitte küll sealt kontserdilt. Väga muhe soomlane, kes teeb mõnusat muusikat, sageli meloodilist müra. Mulle see meeldib. Sees veel metsikult palju mõjutusi saamikultuurist.



Et ma ei unustaks, siis see lugu oli samuti esitluses, küll ainult videona (tegelikult õnneks, sest ma oleks jube vihane, kui Björk reaalselt kohal oleks olnud ja mina teda ei näe). See siis Björk looga Decalre Independece, mille pildipoole on loonud geniaalne Michel Gondry, kelle käekiri on sea videos kohe väga äratuntav.



Ja kuna Arvo Pärt'i ka näitas, siis üks meenutus ka temalt. See mu tema lemmikteos. Spiegel Im Spiegel. Vabariigi aastapäevakontserdil mängis ta Ukuaru Valssi.



Head 90. aastapäeva riigile ka minu poolt!

0 kommentaari: