kolmapäev, veebruar 13, 2008

Jose ja Feist



Tundub, et aprill tuleb mul selline tore korduskuu, kus ma näen ära kaks oma suurt lemmikut, keda ma alles augustis nägin. Esimene on siis juba 1. aprillil Helsingis esinev Rufus Wainwright ja teine 27. aprillil siinasamas Eestis üles astuv Jose Gonzalez. Viimane esineb siis Jazzkaare festivale raames siin viimasel päeval klubis Hollywood. Mul on igatahes väga hea rõõm teda uuesti näha. Panen siia kordusena enda filmitud video temast, mis siin kunagi on juba üleval olnud. See siis mu New Yorgi tuurist tehtud:



Ja kui ma juba tänasel päeval postitasin, siis ei saa ma kuidagi mainimata jätta ka, et täna on sünnipäev (sai 32) Leslie Feist'il. ema auks ka üks video. Metsikult palju õnne loomulikult sinna juurde. Video pärineb siis selle nädala alguses olnud 50-ndatelt Grammyde jagamiselt, kus ta üles astus. Seal videos ta eriti ilus, maitsekas ja ääretult seksikas. Ta ise kandideeris neljale Grammyle, aga ei saanud ühtegi.

0 kommentaari: