neljapäev, jaanuar 11, 2007

Väike teadaanne!!!

Praegu eriti mu lingid ei tööta ja lugusi tõmmata ei saa. Asi on selles, et koht kus ma oma faile hoian, lubab kuus 25GB'ist faililiiklust. Kes oleks aga uskunud, et uuel aastal see 10 päevaga ära kasutatakse. Eks ma otsin vaikselt teisi võimalusi ka. Kui kellegil on midagi pakkuda, siis andke teada. Senini pole probleeme olnud ja sellised keskmised mahud on olnud umbes 10-15GB kuus. Mu populaarsus on vist metsikult kasvanud, kuigi külastajate arvu järgi seda eriti pole aru saada. Kui tekib vaba aega, siis oma mixtape'i panen kindlasti ka kuhugi mujale üles. Eks ma annan sellest ka teada siis. Seniks aga kannatust.

1 kommentaari:

k6rvaklapp ütles ...

Selles mõttes, et selle mixtape'i saab toppida igasugusele yousendit.com, megauploead.com, rapidshare.com ja teistele sellistele lehtedele. Arvatavasti tuleb teha nii, et paljud vanad failid maha kustutada, sest tõenäoliselt siis tõmmatakse vähem. Üles jätaks ainult uuemate postitustega seotud asjad. Praegu on näha, et otsingute kaudu jõudakse siia päris tihti, kus mingit artisti lugu otsitakse.

Mixtape'i võin teha suurema bitrate'iga küll, ainult ma ei tea kui kasuks see tuleb, sest umbes pooled lood mul on arvutis 128kbps (põhjus: sülearvutite kõvakettad on teatavasti päris tillukesed). Siis nagu see 196 oleks juba mõttetu, kuna kasvab ainult faili suurus, mitte kvaliteet. Muidugi on mul kõik lood ühekaupa ka olemas, et kui soovi, siis kallile sugulasele ikka jagan.