kolmapäev, jaanuar 03, 2007

Kõrvaklapp mixtape #1: Air

Kõigepealt head uut aastat kõigile! Kuna uus aasta toob alati uusi ideid ja ootusi, siis ma loodan viia sellel aastal selle blogi veelgi paremale tasemele, kui ta seni on olnud. Ideid on juba natuke. Kõige utoopilisem on tänu Tõnis Kahule, kirjutada raamat koos plaadiga (oh mu vigane õigekiri ja segased lauseehitused annavad siin küll räige pontsu, aga mõte on ju hea), kes seda hiljaaegu tegi. Siinkohal pean vabandama ka oma viimase aja suhteliselt passiivse sõnavõtu pärast. Samuti tuleb ära mainida seda, et hetkel on juba väga suur hulk uusi plaate, mis selle aasta esimesel poolel ilmuma peaks. Tundub, et eelmise aasta natuke nigelale muusika aastale tuleb järgi päris võimas ja hea uus.

Nii, siis kõigepealt natuke ka uuest projektist. Kuna mixtape'i olen ma juba ammu teha tahtnud ja kodustes tingimustes ma endale koguaeg ka autosse uusi plaate kirjutan (ma millegipärast ei kannata autos ühe esitaja lugusi järjest kuulata ja originaale ei kasuta ma ka seetõttu seal, et vahel kipub raadio neid plaate kriipima), siis mingisugune proov on olemas. Ja kuna mu autoga sõidavad mõnikord ainult sellised inimesed, kelle jaoks muusikaliseks suurkujuks on Nexuse Janne või lemmiklooks Seelikuküttide Robert, siis mulle siiani tagasisidet pole keegi andnud. Nüüd pöördun siis natuke avalikumaks ja kasutan siin blogis oma odavat populaarsust ära. Hankisin väikese raha eest hea programmi, mis lindistada lubab, jne. Vahele ma ei räägi, kuna mu hääl ei kanna endas kuidagi kuulajasõbralikku tämbrit. Ja sellest tuleb kindlasti püsirubriik. Kes kvaliteedist lugu peab, siis asi on puhtas stereos mp3 fail ja kvaliteediga 96 kbps ja 32kHz'i. Seega päris kristallselge see heli pole, aga samas täiesti normaalselt kuulatav ja kuna ruumi on ka alati väga vähe, siis on failid ka paraja suurusega.

Nüüd siis esimese mixtape'i juurde. Nimetuseks on sellel Air ehk õhk. See pole kuidagi seotud selle prantsuse elektroonilise duoga. Pigem on siin silmas peetud seda, et minu arvates antud lood kõlavad palju paremini, kui neil on ruumi, kus mängida ja hingata. Mõnigi lugu peaks agaramale lugejale juba tuttav olema. Ilma pikema jututa ka list:

1. Godspeed You! Black Emperor - Antennas To Heaven (2000)
2. Faust - It's A Bit Of A Pain (1973)
3. Boom Bip - Last Walk Around Mirror Lake (Boards Of Canada Remix) (2004)
4. Fridge - Harmonics (2001)
5. Helen Stellar - 10 (This Time Around) (2005)
6. The Movies - Pass The Music (2002)
7. Broken Social Scene - Bandwitch (2005)
8. Junip - Turn To The Assassin (2005)
9. Björk - Vökuro (VV Mix) (2005)
10. Doveman - Dancing (2005)
11. Sparklehorse - Junebug (1998)
12. A Silver Mt. Zion - 13 Angels Standing Guard 'Round The Side Of Your Bed (2000)

Ja alla laadida saab selle allolevalt lingilt, suurusega umbes 39 MB:
Kõrvaklapp Mixtape #1: Air

Alternatiivne link

1 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

tänud, mees. hea muusika ja nii. kui sa ka edaspidi tahad seda teha, äkki teed podcasti?