teisipäev, detsember 05, 2006

Mixed Business

Vahepeal on arvutisse tekkinud hunnik häid mikse, mida tahaks ka jagada:

1. Daft Punk vs. Yeah Yeah Yeahs - World Maps (Along Came Jones Edit) - põhimõtteliselt on tegemist toreda smashupiga, kus kokku on pandud Daft Punk'i Around The World ja YYY'si Maps. Sobivad kokku küll.

2. 50 Cent - In Da Club (Poingly Mix) - suhteliselt nõmedast loost on enam-vähem kuulatav asi tehtud. Ilmselt paljud vaidlevad vastu. Aga üleüldse, kellele selline noismakerite musa meeldib, siis Poingly sellist müra toodabki. See Remix oli veel lahja. Ahjaa, tüüp pani mind oma algatusel ka Last.fm'is oma sõbraks. Ma tunnen end väga erilisena sellepärast.

3. Asobi Seksu - Strawberries (Cassettes Won't Listen Remix) - Asboi Seksu on üks tore bänd, mis laulab segamini nii inglise kui ka jaapani keeles. See remix on ka päris hea.

4. The Knife - We Share Our Mother's Health (Ratatat Remix) - Kui koostööd teevad kaks mu lemmikumat elektroonilist bändi, siis tulemus on kindlasti hea. Ja see remix on nii Ratatat'i kõlaga.

5. Tapes 'n Tapes - Cowbell (The Black Eyes Remix) - Siinkohal ma ei valeta, kui ütlen, et see remix meeldib mulle palju rohkem, kui originaal.

6. Brazilian Girls - Jique (MSTRKRFT Remix) - veel üks tantsulisem lugu.

7. Bow Wow Wow - I Want Candy (Kevin Shields Remix) - See lugu kaunistab minu ühte selleaastast suurimat filmiootust ehk Marie Antoinette'i soundtracki. Peab tunnistama, et suhteliselt originaalisarnane. Aga hea ikkagi.

8. Peter Bjorn And John - Young Folks (Punks Jump Up Special Disco Mix) - originaallugu on üks selleaastaseid paremaid lugusid. Remix on samuti hea. Aga sellist sädet tal enam pole nagu originaalil.

9. David Holmes - 69 Police (Kieran's Mix) - kui teile meeldivad trummilöögid, siis see versioon meeldib teile rohkem, kui originaal.

10. Amy Winehouse - Rehab (Hot Chip Vocal) - ma ei valeta, kui ütlen, et see on kõige suurem killer (heas mõttes) siinses valikus. Minu kätte sattus ta juhuslikult ja enne polnud ma Amy'st midagi kuulnud. Nüüd selle ühe loo põhjal, millele Hot Chip on teinud oivalise tuuningu, olen sellest naisest tohutult vaimustuses. Kindlasti me omavaheline laulja-kuulaja suhe areneb veel kaugele-kaugele. Vähemalt, sel päeval kui ma selle loo leidsin, siis horoskoobis oli midaga sarnast nagu, et uued suhted viivad teid veel kaugele. Väike kointsidents, vist.

1 kommentaari:

k6rvaklapp ütles ...

Veel ei ole, aga kindlasti üritan kuskilt leida ja ära kuulata.