neljapäev, jaanuar 19, 2006

Head vargad, vol. 7 (Bowie Edition)

Kaua lubatud Bowie kaverite selektsioon. Olgu öeldud, et kuna valik oli väga lai, siis sai enamus täitsa lampi valitud. Nagu tavaks paari sõnaga enda arvamusi ka juurde.

1. Alejandro Escovedo - All The Young Dudes (Tegelt seda laulis vist esialgselt Mott The Hoople, aga Bowie'ga seob seda see, et Bowie Mott'ile selle kirjutaski, lisaks armastab David seda ka enda kontsertitel ka tihti esitada. Olen oma silmaga näinud ja kuulnud)
2. Beck - Diamond Dogs (Pärineb see filmi Moulin Rouge'i soundtrack'ilt. See on ilmselt ka siilile selge, et Beck on igati meelepärane ka minu väga ebaloomulikule muusikamaitsele)
3. The Arcade Fire - Five Years (Esialgu ei tundu see eriti hea, aga ma olen seda juba üksjagu kuulanud ja armsaks saanud ja isegi väga meeldima hakanud. Kontsertsalvestus Austin City Limits'i nimeliselt muusikafestivalilt, Texasest)
4. Gonzo - Heroes (See on üks selline bänd millest ja kellest pole mul õrna aimugi. Lugu ise on aga loud and proud)
5. The Divine Comedy - Life On Mars? (See bändi nimi ei tohiks väga võõras olla. Ka mulle pole, aga konks on selles, et ma nende endi lugusi pole veel ühtegi kuulnud)
6. Black Box Recorder - Rock 'n' Roll Suicide (võimalik, et tegu on ühe mu lemmikuma Bowie looga. Ka antud versioon on lihtsalt super. OK, lõpus see imeliku häälega tegelane on päris creepy, aga seda ei pea enam kuulama, sest õige lugu on siis juba läbi)
7. The Sea And Cake - Sound And Vision (see bänd peaks sellise elektroonilisema muusika austajale väga tuttav ja armastatud asi olema. Igatahes plaat One Bedroom on väga hea, kust ka seesama lugu pärit on)
8. Natalie Merchant - Space Oddity (AAC) (üks vapustavalt hea kontsertversioon sellest loost. Natalie on rohkem tuntud kui 10,000 Maniacs'i laulja, hästi armsa ja hea häälega igatahes)
9. Midge Ure - The Man Who Sold The World (Midge on paremini tuntud kui Ultravox'i nimelise bändi laulja. Soolokarjäär tipneb ilmselt looga Breathe, mis sai kuulsaks tänu ühele ilusala Swatch'i käekella reklaamile. Ma tean, et see laul oleks Nirvana versioonis parem, aga ilmselt seda versiooni ei ole nii paljud kuulnud)
10. Seu Jorge - Ziggy Stardust (Seu Jorge on Brasiilia tänavatelt pärit folklaulik, kelle suurem tuntus tuli tänu filmile The Life Aquatic With Steve Zissou. Seal oli tema ülesandeks laulda Bowie lugusi. Ainuke asi on selles, et ta hablab portugeesi. Need tema portugalikeelsed laulud on igatahes väga väärt kuulamist)

Ma väga tahtsin ka panna Bauhaus'i Ziggy Stardust'i versiooni, aga ei leidnud seda kahjuks kusagilt üles. Kunagi teine kord siis. Järgmine kord üritan üle pika aja mõnda plaati ka arvustada.

0 kommentaari: