teisipäev, mai 12, 2009

Kõrvaklapp Mixtape #9: Kergelt Pop!



Mul kohe ei edene selle blogi pidamine eriti. Sageli pole nagu tahtmist mitte midagi siia kirjutada, seetõttu tundub mulle see värskelt loodud Kõrvaklapp pildis palju huvitavam projekt hetkel. Kuna see on ilmselt uudne ja visuaalselt nagunii palju kenam. Siiski ei tahaks seda blogi siin üldse lõpetada. Kuna ammu pole siin midagi asjalikku teinud, siis ükspäev treisin valmis uue mixtape'i. Seda hektel jagan ainult läbi zshare'i lehe, kuna ma mujale ei oska seda panna ja teatud organi poolt on mul üks teine võimalus ära võetud. Ma luban, et kui ma kunagi oma bändi teen (ideid on hulle, andeid paraku pole üldse), siis ma teen kõike tasuta, sealhulgas luban kõigil kes tahavad seda ka juutuubis üles laadida.

Kuna väljas on selline kena kevade, mil vilja kannab õis (nii laulis vist Kuldne Trio kunagi). Seega vaatamata kinnisele ninale, mis vahest üllitab nohu välja ja päeva lõpuks kaduvale häälele üritan siiski tuju luua. Seagrippi mul siiski pole, kuna üks selle tunnus oleks see, et süües ma mõnusalt ruigaks. Viimast pole siiski enda juures täheldanud. Ühesõnaga teema kevadine, seega koondasin siia alla ühed lemmikumad poplood. Mõned kindalsti teile juba tuttavad. Teised natuke vähem. Kuna mu loominguline anne piirdub hetkel kätes (mis annavad võibolla keskmisest targema broileri tarkuse välja), siis mixtape'i pealkiri tuli selline ajastukohane ja igav, aga pardonks.

Nüüd siis trummipõrin ja juhatan sisse audiodigitaalse faili, mis kannab nime kui (järjekorras 9 vist) KERGELT POP!
Sisu oleks lühidalt järgmine:

1. Lykke Li - Dance Dance Dance
2. I Am Kloot - Over My Shoulder
3. The La's - There She Goes
4. The Four Tops - I Can't Help Myself (Sugar Pie, Honey Bunch)
5. Chromatics - I'm On Fire (Crosstown)
6. Jenny Lewis with Watson Twins - Melt Your Heart
7. Constantines & Feist - Islands In The Stream (Bee Gees'i kaver)
8. Edie Brickell - Good Times
9. Paul Simon - Me And Julio Down By The Schoolyard
10. Scott McKenzie - San Francisco (Be Sure To Wear Some Flower In Your Hair)
11. Starland Vocal Band - Afternoon Delight
12. The Statler Brothers - Flowers On The Wall
13. James - Senorita
14. Elvis Costello & The Attractions - (What's So Funny 'Bout) Peace, Love And Understanding
15. Canadians - Moonlight Shadow (Mike Oldfield'i kaver)

Selline ta siis sai. Mõni ilmselt on varasemas mixtape'is jub esinenud. Kellel vähegu huvi veel seda kuulata, siis link asub siin:
Kõrvaklapp Mixtape #9: Kergelt Pop!

Võibolla kunagi riputan ka mujale. Koos vanadega.

0 kommentaari: