teisipäev, august 26, 2008

Puhkuselt tagasi

Nonii, olen siis puhkuselt tagasi. Veendunud selles, et Itaalia toit on imemaitsev, veinid superhead ja Vespa rollerid ja Fiat 500 (nii uued kui vanad) on tõelised stiiliklassikud. Samuti sai end natuke haritud kultuuriliselt, aga mitte muusikaliselt. Nüüd on veel umbes kaks nädalat vaba, enne kui tööle saab. Seetõttu oli ka huvitav, et olin netist eemal ja polnud üldse aimu, mis maailmas sünnib. Veel tänagi sain meeldiva üllatuse osaliseks, sest selline maailma parim organisatsioon nagu EAKO on sulgenud väidetavate autorikaitseseaduse rikkumise tõttu mu konto, kus ma hoidsin ainult oma mixtape'e. Seetõttu on need netis praegu mitte kättesaadavad. Ehk leiab kunagi mingi uue koha (loodetavasti midagi välismaist), kus mixtape'e hoida. Kahju on muidugi sellest, et mul peas oli juba uus mixtape haudumas.

Varsti on plaanis üks plaadiarvustus teha. Seniks aga natuke teemakohast muusikat:

Morcheeba - Rome Wasn't Built In A Day


Gogol Bordello - Harem In Tuscany


Beirut - Postcards From Italy

0 kommentaari: