pühapäev, juuli 27, 2008

Mercury selleaastased nominendid



Umbes nädal tagasi avaldati selleaastase Mercury Prize'i nominentide nimekiri. Võitja selgub järjekordselt septembri algul. Selleaastane nimekiri on järgnev:
Adele - 19
British Sea Power - Do You Like Rock Music?
Burial - Untrue
Elbow - The Seldom Seen Kid
Estelle - Shine
Laura Marling - Alas. I Cannot Swim
Neon Neon - Stainless Style
Portico Quartet - Knee Deep In The North Sea
Rachel Unthank - The Bairns
Radiohead - In Rainbows
Robert Plant & Alison Krauss - Raising Sand
The Last Shadow Puppets - The Age Of The Understatement

Minu poolsed kommentaarid oleks sellised, et Adele asemel näeks parema meelega Duffy't. British Sea Power on hea, aga ma pole seda uut plaati veel kuulnud. Pidavat olema väike ripoff Arcade Fire'st. Samas vanad plaadid mulle meeldivad. Burial on samuti hea ja see käib ka Elbow kohta. Samas ka Elbow viist pole kuulnud, peale paari loo. Estelle kohta arvamus puudub, sest umbes tean kes ta on, aga ma ei kuula eriti sellist muusikat. Laura Marling on täitsa võõtas nimi, sama käib veel Portico Quartet'i ja Rache Unthank'i kohta. Neon Neon'i nime olen kuulnud, aga muusikat mitte. Radiohead vääriks siit nimekirjas minu arvates võitu, eriti kuna nad juba neljandat korda on nominendid (viies kord kandideeris Thom Yorke oma sooloplaadiga). Robert Plank & Alison Krauss on ilus album. Viimane bänd ehk Last Shadow Puppets on ehe näide sellest, et nendel mercurymeestel pole Arctic Monkeys'ist veel villand. Viimases kaheliikmlelises bändis ongi üks mees Arcticu Alex Turner.

Peale selle oli siin umbes nädal tagasi ka Kõrvaklapi kolmas sünnipäev. Ma ei viitsi enam statistikat teha nagu varasematel aastatel. Lihtsalt uskumatu on see, et nii kiiresti on kolm aastat möödunud. Oma auks lihtsalt üks sünnipäevalugu, mis minu arvates on maailma parim sünnipäevalugu. Sellises mõnusas joydivisionilikus võtmes. Altered Images - Happy Birthday:

1 kommentaari:

Penny Lane ütles ...

Palju õnne, K6rvaklapp. Statistika oleks muidugi huvitav :)