esmaspäev, oktoober 30, 2006

Kõrvaklapp annab aru

Pean siin lihtsalt oma lugejatele meelde tuletama, et ma pole veel surnud. Küll on seda mu arvuti. Eelmine nädal tegi kõvaketas vinge krõksu ja nüüd on vaja uus hankida. Point on selles, et kuna sattusin vahepeal ka Rootsi, kust ma võtsin kaasa loomulikult palju muusikat ja veel üht-teist vajalikku. Põhimõtteliselt oli mul teise Rootsis oldud teise päeva lõunaks pangaarvel 39 Eesti krooni ja rahakotis umbes 80 Rootsi krooni (kui keegi tunneb huvi, siis reis ise kestis kolm päeva ja pool liitrit vett maksab seal umbes 20 Rootsi krooni). Igatahes on homme palgapäev ja loodetavast saab ka siis uue andmekandja arvutile muretsetud. Õnneks vist jääb vana muusika kõik alles.

Praegu tahaks kangesti teha ühte heade varaste rubriiki, aga pole muusikat kuskilt võtta. Uudiste poole pealt nagu midagi öelda polegi. Kui siis ainult seda, et lisaks Nick Cave'ile külastab see aasta veel Riiat Nick'ist kõvasti kangem ja legendaarsem mees. Iggy Pop isiklikult, koos The Stooges'iga. Ehk siis 5. detsember. Iggy jääb vist kahjuks ära, kuna aeg hästi ei klapi. Nick Cave on aga kindel minek, piletidki ammu olemas ja koht praktiliselt lava all (keskel). Ma loodan, et Iggy kunagi veel kord ka Eesti satub. Kunagi ta Rock Summeril oli, aga siis ma olin veel nii väike, et minu lemmiklooks oli tollal Heli Läätse Neegripoiste laul.

Igatahes, niipea, kui arvuti taas töökorda saab, tuleb midagi korralikumat. Kraanajuhi ausõna.

0 kommentaari: