esmaspäev, juuli 17, 2006

Akustiline slowmotion

10 rahulikumat ja valdavalt akustilist lugu.

1. Yeah Yeah Yeahs - Maps (Acoustic) - see on kõige parem versioon Maps'i akustilistest versioonidest, mida ma kuulnud olen.
2. Mazzy Star - Cry, Cry - Mazzy Star on üleüldse üks tore aeglase muusika bänd. Ka selle laulja Hope Sandoval'i sooloasjad on peamiselt samasse auku.
3. Big Star - Thirteen - üks suuri lemmikuid. See lugu on ka väga palju kaverdamisi üle elanud, alates Elliott Smith'ist ja lõpetades ei teagi kelleni välja. Originaal on siiani jäänud lemmikuks.
4. Belle And Sebastian - Seymour Stein - mu lemmik B&S lugu. Leitud järjekordselt filmist High Fidelity.
5. Tindersticks - Don't Ever Get Tired - see oli mu esimene Tindersticks'i kuuldud lugu ja siiani ka veel kõige lemmikum. Samas ma nende loominguga ei ole veel väga sügavuti jõudnud tutvuda.
6. Smog - Dress Sexy At My Funeral - üks mu lemmikumaid Smog'i lugusid. Nagu juba vanematele lugejatele teada, olen ma ilmselt üks suurimaid kodumaiseid Smog'i fänne. Üksikuid võib muidugi veel olla.
7. K's Choice - Not An Addict (Acoustic) - K's Choice on kahtlaselt vähe tähelepanu leidnud. Tegemist on sellise bändiga, mis on päris Belgiast. Antud lugu on ilmselt ka nende tuntuim. Seekord, aga akustiline versioon, samas ega originaal ka eriti palju käredam pole.
8. Bill Murray - More Than This - legendaarne Roxy Music'u lugu, mis pärit ühest mu lemmikfilmist nimega Lost In Translation. Bill pole küll laulja, aga tegu on väga südamliku ja ilusa versiooniga. Eriti ilus oli see veel siis, kui filmipilt ka juures on.
9. Chris Thile - Laurie De'Tullins - Chris Thile on väga andekas mandolinimängija. Rohkem on ta tuntud viimasel ajal, kui üks kaasaegse bluegrassibändi Nickel Creek'i liige. Kuigi sooloartistina on ta rohkem plaate välja andud.
10. Max Avery Lichtenstein - Tarnation - Antud lugu pärineb samanimelise filmi soundtrackilt. Max Avery Lichtenstein on rohkem tuntud produtsendina (näit. Mercury Rev). Loo kõla on päris sarnane eelmise Chris Thile'i looga, kuigi siin on peamine pill klaver ja kitarr. Ja ma pean mainima ka seda, et seekord ma seda filmi ise näinud pole.

0 kommentaari: