kolmapäev, veebruar 17, 2010

Lõpp

Ma annan siinkohal lihtsalt teada, et antud blogiga on nüüdseks lõpp. Muidugi oleks võinud lihtsalt vaikima jääda ja siia enam mitte kunagi kirjutada, aga austusest seniste lugejate vastu tundus siiski viisakam ka ametlikult hüvasti jätta. Samas Kõrvaklapp ei kao kuhugi ära. Jätkan sama nimega, aga teistes kohtades ja natuke muutunud kujul. Ühes kohas siis puhtalt muusikute piltide postitustega ning teises kohas kõige muuga, mis mind huvitab, sealhulgas muusikaga.

Neist esimene ehk muusikute piltidega blogi kannab nime:
Kõrvaklapp pildis - selle blogi tegin kunagi seetõttu, et tundsin, et tavapärane muusikablogi, mida olin juba aastaid pidanud, hakkas mulle kergelt ammenduma ja konkurents on samuti väga tigedaks ja suureks muutunud ning ma polnud seda kunagi nii kõrgel tasemel teinud, kui nii mõnigi teine. Peale selle palju kiiremaks muutunud eraelu tõttu ei jõudnud ma siia enam eriti tihti postitama. Kuna tumblr'i keskkond hakkas mulle mingi hetk väga meeldima, eriti just seal leiduva meedia tõttu, millest paljud olid ka muusikute pildid, siis tekkiski mõte, et võiks ise samuti midagi sellist teha. Seda enam, et Eestis vist seda peale üksikute vist senini ei teegi. Pildid ja erinevad fotod mulle väga meeldivad ning muusika veel rohkem, siis pikemalt polnudki vaja enam mõelda.

Teine kannab nime:
Kõrvaklapi kõrvalprojekt - see on tegelikult jätk mu kunagisele Wordpressis olnud samanimelisele blogile. Vaatamata oma nimele, on see blog kujunenud juba mõnda aega mu põhiprojektiks. Seal on siis juttu tehnikast, kunstist, disainist, arhitektuurist ja sisekujundusest, veinidest, toitudest, reisimisest, filmidest, huumorist ja kõigest muust mis mind huvitab. Kuna olen hästi laiade huvidega kodanik, siis teemasi peaks seal jätkuma. Loomulikult edaspidi kirjutan seal ka muusikast. Tumblr'is ma enam nii palju ei mölise kui siin, seega peaks seal mu jutt olema natuke konkreetsem. Mitte nagu siin, et käib ja käib ja kuhugi ei jõua. Samuti näeb seal mu enda kätetööga valmis tehtud asju ja kunstiteoseid. Samuti ei mata ma veel maha ideed, et edaspidi sealtkaudu ka Kõrvaklapi mixtape'isid kuulata saab, sest seda eriti katki jätta ei sooviks.

Seega suur tänu kõigile lugejatele. Teiega oli tore.

Lõpetan nii nagu ikka ehk ühe sobiliku muusika(videoga). Lugu peaks vist juba paljudele päris tuttav olema:
The Greenhornes feat. Holly Golightly - There Is An End

2 kommentaari:

Kaarel Arb ütles ...

Kahju, lootsin ikka veel vaikselt, et blogi ärkab ellu. Aga jah, teised kaks pakuvad lugemist-vaatamist õnneks.
Edu nendega ja kõige muuga.

Penny Lane ütles ...

Mismõttes sa lõpetad?

Mida mina siis tegema hakkan?

Sa oled üks väga vähestest, kes nii isiklikult julgeb kirjutada.. Nagu usutavalt jne.. Mõtle ikka kaks korda veel.


Lugupidamisega,
Sinu Penny Lane