laupäev, oktoober 18, 2008

Muusika filmides

Teen veelkord ühe videopostituse. Tegemist on ühe mu lemmikteemaga vist üleüldse. Ma ei tea kui palju see omavahel seotud on, aga reeglina on heades filmides hea muusika. Üksikute eranditega loomulikult. Millegipärast on mu lemmikfilmid just need, kus on põhiosa muusikal, või siis reeglina on lemmik filmihetk seotud seal kõlava muusikaga. Ja mu lemmikfilmid pole sugugi kõik muusikadokumentaalid ja muusikute elulood. Järgnevalt väike valik imelisi katkendeid filmidest, suvalises järjekorras. Reegel on see, et ei pane ühte filmi mitu korda. Kõike nagunii ei leia ka.

Jim James & Calexico - I'm Going To Acapulco, filmist I'm Not There


Elliott Smith - Needle In The Hay, filmist The Royal Tenenbaums


My Morning Jacket - Freebird, filmist Elizabethtown


Elton John - Tiny Dancer, filmist Almost Famous


Rebekah Del Rio - Llorando (Crying), filmist Mulholland Drive


Bill Murray - More Than This, filmist Lost In Translation


Lisa Bonet - Baby I Love Your Way, filmist High Fidelity


Tomoyasu Hotei - Battle Without Honour Or Humanity, filmist Kill Bill Vol.1


Jamiroquai - Canned Heat, filmist Napolean Dynamite (vabandan, olen seda korra kunagi juba linganud)


Miles Davis - Flamenco Sketches ja Charlie Parker - Koko ja Melle Mel - White Lines, filmist Basquiat (pean silmas esimest poolt ehk kolme lugu):


Sigur Ros - Staralfur, filmist The Life Aquatic With Steve Zissou


Chanson des Chats - If You Rescue Me (The Velvet Undergroundi loo After Hours põhjal), filmist Science Of The Sleep


The Soggy Bottom Boys - I Am A Man Of Constant Sorrow, filmist O Brother, Where Art Thou?


Aimee Man - Wise Up, filmist Magnolia


David Bowie - Space Oddity, filmist C.R.A.Z.Y.


Tears For Fears - Head Over Heels, filmist Donnie Darko


Kunagi kindlasti jätkan, muidu läheb lihtsalt liiga pikaks. Ja väga väike osa sai üles loetud alles.

1 kommentaari:

Soprano ütles ...

Olen kõiki filme näinud :)
Head lood ka kõik.